Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

wtorek, 31 maja 2011

Kwiaty polskie...

....nie, to nie reklama popularnego kremu:) kiedy poczyniłam ten obrazeczek, taki  tytuł przyszedł mi do głowy i stał się pomysłem na całą serię, więc ciąg dalszy  z kwiatami w roli głównej zapewne nastąpi. Na warsztacie w roli głównej wystąpiły: warstwy, warstwy, dużo warstw, skrawki, skrawki, dużo skrawków papieru tym razem yuzen chiyo #682, #710 i kyo #65 , #145, resztki passpartu i czarna kultowa maszyna Łucznik, obecnie w stanie przedzawałowym po szarży z przeszywaniem beermatta:)








7 komentarzy:

  1. rewelacyjna.....te przeszycia .....śliczna!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kwiaty^^ Zakochałam się chyba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejjjj, gdzie ja byłam, jak mnie tu nie było?? Przepiękna ta kartka, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is really beautiful...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: