Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

czwartek, 4 listopada 2010

Chryzantema

Kwiatowe ozdoby  wykonane z cieniutkiego jedwabiu-czyli tsumami kanzashi często zdobią głowy maiko. Tytułowa chryzantema kiku to motyw dedykowany jesieni, w październiku i czasami jeszcze w listopadzie. A dama przymierzająca się do wpięcia tej ozdoby we włosy to mój debiut w Galerii.

molla

Zapraszam:)


Geiko with kiku kanzashi


Geiko with kiku kanzashi3


Geiko with kiku kanzashi2

4 komentarze:

  1. Witam
    piekności
    Widze że kolejna fanka Japan :)
    od paru lat mam fioła na pukcie wszystkiego co japońskie.
    Zastnawiam się nad stworzeniem bloga o tej tematyce
    narazie od nie dawna mam moja herbaciarnie ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te Twoje obrazy! A ja lubię japońskie i chińskie klimaty... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są te twoje piękności, podziwiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: