Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

czwartek, 21 stycznia 2010

Candy- dogrywka



Najmocniej przepraszam uczestniczki które wzięły udział blisko końca candy. Już tłumaczę, co się stało.
Namieszałam sobie niechcący w ustawieniach  komentarzy tuż przed rozstrzygnięciem candy. Zupełnie nieświadomie włączyłam tryb moderowania. Zaniepokoiło mnie to, że od kilku dni nie mam żadnych komentarzy na blogu i teraz spostrzegłam dopiero informację w panelu,  że mam  sporą listę komentarzy, które są nieopublikowane.
Chcę być fair wobec dziewczyn, których  wpisy przeze mnie nie zostały na czas opublikowane, a więc nie wzięły udziału w losowaniu. Zrobię dodatkowe losowanie spośród WAS:
1.vergarth
2.ewapopek
3.annNS dESiGns
4.kigabet vel Ki
5.Annar
6.Karola
7.kerlaja
8.rafija
Urządzam więc losowanie dogrywkę o dwunasty zestaw papieru!!!
przepraszam za zamieszanie.



Już mam!!!!
Dwunasty szczęśliwy numerek należy do KIGABET.
Gratuluję

3 komentarze:

  1. ale się cieszę ... dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze cos i mi przypadnie...nastepnym razem ! Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale faaajnie, ze zrobiłaś dogrywkę ;)
    zwyciężczyni gratuluję :)
    może następnym razem mi sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: