Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

piątek, 13 listopada 2009

Yosooi cd...

Chciałam jeszcze wspomnieć o materiałach, użytych do tej kompozycji:
Papier yuzen oczywiście i nowość- białe tło dla damy to papier wazome nr 204W, niebawem dostępny w ofercie sklepu moligami.pl.










6 komentarzy:

  1. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca, jak zawsze jestem pod totalnym wrazeniem i już zachorowałam na te papiery

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite prace, podziwiam jak zawsze:)))A papiery cudne, wyobrażam sobie jakie wrażenie wywierają, gdy je można dotknąc:))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna.........!!!

    Będziesz w Poznaniu?
    Masz gdzie spać?

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuuu jak tu pięknie! tak się zastanawiam dlaczego ja tu wcześniej nie zajrzałam?!?! i czemu nie wiedziałam o festiwalu scrapbookingu w Krakowie :( smutek mnie ogarnia... ;) dodaję do ulubionych..pozdrawiam i zapraszam do mojej skromnej galeryjki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: