Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

czwartek, 8 października 2009

pro świątecznie


 Paperinka natchnęła mnie do wyciągnięcia na światło dzienne dawnych wytworów. Wrócę chyba do tej techniki, która daje bardzo duże pole do tworzenia wzorów i kształtów:)




11 komentarzy:

  1. Pięknie poskręcane paseczki :)))
    Jadę na KOTE - wpadniesz tam?
    Będę do 16.00

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!
    Idealne na świąteczną choinkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. padłam, dla mnie to magia, świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chyba nie umiała...śliczne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. molla + papier = czary.

    widziałam już różne rzeczy robione tą techniką, ale ty (jak zwykle) pokazałaś coś zupełnie nad-realnego...

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza wiosenna, ale druga i trzecia - mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, piękne. Papierowe skarby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Padłam z wrażenia! I coś czuję, żę nie prędko się podniosę...

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów czarujesz :) Czarownico Ty !!! Życia braknie, żeby wszystkieo spróbować.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: