Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

poniedziałek, 16 lipca 2012

Slow art

Haftowałam bez mała całą niedzielę, żeby wydziergać te dwa  maleństwa. No i tak sobie zrobiłam pierwszą parę kolczyków. Na potrzeby mojej benedyktyńskiej, a raczej diabelskiej robótki ukułam sobie nazwę SLOW ART :) Równiutkie supełki są mega wymagające, ale przy"odrobinie" wprawy coraz bardziej przypominają wymarzony efekt miniaturowego gobelinu.
earrings
DSC_0510-kopia
DSC_0507-kopia DSC_0502--k

15 komentarzy:

  1. blagam o wiecej zdjec!!!
    toz to jest SZtuka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cacuszko!! Po prostu słów brak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, extraordinary beautiful work "LIKE"

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!! Nazwa twórcza jak najbardziej trafiona:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz przepiękne, wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju prace! Cudo! Zapraszam na mojego hafciarskiego bloga: http://cyberjulka.blogspot.com/!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod tak ogromnym wrażeniem, że nie wiem co napisać... cudeńka, precyzyjne i te kolory... obłędne! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cuda! trafiłam tu przypadkiem ale jak zobaczyłam te piękne maleństwa to pozostanę na dłużej, żeby popatrzeć co za dzieła tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bossskie są te kolczyki!!! Podziwiam za cierpliwość. Ja trochę ręcznie poszyję i już mam odciski na palcach hihi. Arcydzieło! zresztą jak wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja juz nie zważam na odciski:))) dzięki za odwiedziny

      Usuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: