Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

środa, 24 sierpnia 2011

Czas na zmiany!!!

Witam Was serdecznie po przerwie związanej z krótkim ale intensywnie wykorzystanym czasem wypoczynku w sercu Beskidów dzięki wspaniałej gościnie u mojej przyjaciółki Agaty ze sklepu kokeshi.pl. Ten wyjazd pozwolił mi złapać oddech i   zrelaksować się maksymalnie, co w tym zabieganym świecie wydawało mi się już niemożliwe. Dzięki temu udało mi się też złapać dystans i energię do zmian w sklepie moligami.pl. Mam nadzieję, że nowy format sklepu oraz nowe papiery które się w nim znajdą na półkach sklepu  Wam  się spodobają!!! Zmiany związane są też niestety z przerwą w dostępie do sklepu, której trwanie postaramy się skrócić do minimum. Na bieżąco będę pisać o nowościach, jakie znajdą się na półkach nowego składu papieru japońskiego moligami.pl.
kontakt ze sklepem: moligami@gmail.com


1 komentarz:

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: