Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

poniedziałek, 16 maja 2011

Noc Muzeów

To co działo się tej nocy przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Centrum kulturalne Ryba przeżyło oblężenie, jakiego właścicielki nie pamiętają. Pracy było co nie miara.
Serdecznie podziękowania wszystkim przybyłym za ciepłe słowa, jakie usłyszałam podczas wernisażu oraz ogromny ukłon dla Grażyny, Ani, Niny za nieocenioną pomoc przy realizacji Wieczoru oraz Szanownych Organizatorek!.

This  what  happened on the night exceeded my wildest expectations. Culture Center RYBA survived the siege, which the owners can not remember. A lot of work!
I`d would like to thank all who attended for the warm words I heard during the opening and a huge thanks to Grażyna, Ania, Nina for invaluable assistance in the implementation of the Evening and the Honourable organizers!.

and so it looked like
a tak to wyglądało:
Pomagałam mojej mistrzyni origami Grażynie w warsztatach


Opowiadałam o niuansach dotyczących kimon



Dzięki Ninie i jej grze na yakumo-goto uczciliśmy pamięć ofiar marcowego tsunami w Japonii




Pokazywałyśmy jak zakłada się kimono




Chwila relaksu po wyjściu ostatnich gości



2 komentarze:

  1. ciekawie wyglądają te warsztaty już na samych zdjęciach, więc podejrzewam, że miałyście niezłą zabawę ;)

    dziękuję za komentarz - dodałaś mi otuchy, że mimo tak długiej nieobecności, ktoś jeszcze do mnie zagląda :))

    OdpowiedzUsuń
  2. How wonderful pictures they are...!
    They are amazing!
    And the forth and fifth picture,the girl is playing the instrument...Her kimono(I think it's yours) is amazing!!!It's really beautiful and elegant..!
    And you guys are really enjoying the lesson!It is really wonderful.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: