Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

wtorek, 26 kwietnia 2011

Cuda kartonażowe

Kartonaż to ciekawa technika, dzięki której możemy zamienić nieciekawe pudełko w przedmiot artystyczny. Moją guru od kartonażu jest Asia z Ładnerzeczy.pl.
Zobaczcie, co przygotowała z pomocą papierów kyo yuzen. Chylę czoła.

Chustecznik









Notes












I bardzo eleganckie pudełko z przegródkami








6 komentarzy:

  1. A notes i pudełko mam ja i cudne jest :D Papiery są naprawdę świetne i dodają uroku cudom z kartonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie mam nic, jeszcze nic,narazie nic. Podziwiam jednak kazda prace wykonana przez Asie. Te papiery nawiasem mowiac sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... i jak wszystko starannie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muito interessante o seu trabalho. Quando quiser me faça uma visita também. Meu blog www.crieartezzanato.blogspot.com

    Val

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: