Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

czwartek, 31 marca 2011

Wiosenny pillow book




Coś co tygryski lubią najbardziej...;)
Nadrabiam  zaległości, ten album zaprzątał moją głowę  spora część marca.
Oklejałam, embossowałam, disstresowałam, przeszywałam, haftowałam,  stemplowałam, składałam, wyciskałam siódme poty z papieru yuzen, uffff....



12 komentarzy:

  1. Oooo, aaaa, brak mi słów. Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i warto było się pomęczyć :D Wyszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,it's really beautiful!
    I love the woman with kimono!
    Beautiful diary book!
    Did you use Tanto paper?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam dziewczyny!!!
    Kumiko, thank you.these are yuzen papers from my store, Tant isn`t good for such craftwork.

    OdpowiedzUsuń
  6. super!:) świetny blog! dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No warto było, warto :) Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace! będę zaglądać:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Chciałam się dowiedzieć, gdzie Pani kupiła obi do swoich kimon. Bo mi jak narazie przychodzi wiązać jakiś mało sztywny a wręcz miękki materiał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za przemiłe komentarze!!:)
    @Hone-polecam Ebay!

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful artwork!!
    Nati from Brazil
    http://natiquill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: