Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

wtorek, 29 czerwca 2010

Kuszę...

Oto zapowiedź nowej kolekcji papierów kyo yuzen. Długo pertraktowana i ustalana dostawa z nową firmą z Osaki, ale już po wszystkim. To co udało mi się zamówić, to tylko ułamek z tego, co jest ofercie, miejmy nadzieję, że będę mogła niebawem jeszcze jej kolejną porcję Wam przedstawić.




















5 komentarzy:

  1. Jakie piękne... Ten drugi wzór najmocniej mnie urzekl!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE!!! Wszystkie CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O taaak, wszystkie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka... Ja również jestem zauroczona japońskimi papierkami. Ostatnio moja bratowa (Japonka) obdarzyła mnie zestawem przepięknych arkuszy! _ zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się ,że się podobają. Za jakieś 3 tygodnie(niestety) będą dostępne w sklepie. Japończycy mają swoje tempo, ale lubię z nimi współpracować, nie ma solidniejszych kontrahentów.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: