Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

piątek, 5 marca 2010

Święto Dziewczynek-rozdanie nagród

Jeszcze raz dziękuję wszystkim Paniom za udział w mojej zabawie inspirowanej Japońskim Festiwalem Lalek.
 W obliczu tego nakładu pracy i naprawdę ciekawych pomysłów, nie jestem  w stanie zdobyć się na wybranie  tylko jednej pracy, która zwycięża. Postanowiłam zmienić pierwotny pomysł i nie wyróżniać tylko jednej osoby- w związku z tym wszystkie uczestniczki otrzymują prawo do zrobienia zakupów (oferta papieru) z - 50 % rabatem w  Składzie papieru japońskiego Moligami!!!
(Czekajcie na maila ze szczegółami w tej sprawie) 
GRATULUJ Ę!!!


 

  
 ABAKUS


 
MABU



BRISES



AniaM 


  
ANNA-u1 






IZABELLA 



10 komentarzy:

  1. Zupełnie się nie dziwię - wszystkie prace są fantastyczne! Co jedna, to piękniejsza! Tym bardziej czuję się wyróżniona i zaszczycona!
    Dziękuję, Mariolu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ oryginalne, fantastyczne prace!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I moja skromna gejsza została wyróżniona, baaardzo się cieszę, tym bardziej że to są moje początki.

    Raz jeszcze dziękuję
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy kilka dni temu zobaczyłam japońską pracę wykonaną przez artpaperinę pomyślałam sobie "już po mnie!". Wówczas nie przypuszczałam, że inne Panie zrobią podobnie cudowne prace, gratuluję i podziwiam, są prześliczne i oryginalne! Dla Molli oczywiście serdeczne podziękowanie i buziaki za rabat 50% :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite prace!! nie dziwię się, że nie umiałaś wybrać jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To zaszczyt znaleźc się w takim gronie, dziewczyny Wasze prace są fantastyczne!!! Mariolka wielki ukłon w Twoją stronę,że nas tak szczodrze potraktowałaś, WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!!!Ja ze swej strony mogę tylko dodac, że praca na japońskich papierach jest samą przyjemnością, tego naprawdę warto spróbowac:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dziewczyny! bardzo piękne prace.

    ach jakże żałuję że z moim pomysłem nie zdążyłam, ale i tak kiedyś to co wymyśliłam zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne. Jako osoba kompletnie pozbawiona zdolności manualnych chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonjour!
    Votre blog est magnifique ...
    MAGNIFIQUE!

    Félicitations ...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: