Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

środa, 2 grudnia 2009

Busy weekend

Jedziemy już niebawem do Poznania-nie mogę się doczekać. a tymczasem spora kolekcja piękności spakowana już do kuferka, stos papierów pocięty i  przygotowany do sprzedaży. Przygotowania zajęły masę czasu, ale dzięki wygodnym formatom, mam nadzieję znajdzie się wielu amatorów papierów washi. Zapraszam na stoisko  nr 100 do pawilonu 3 przy ul.  Głogowskiej. 

Zapraszam na miniwarsztaty, podczas których można  nauczyć się min. składania praktycznej torby na prezenty świąteczne


4 komentarze:

  1. Życzę zatem powodzenia! I pilnuj dobrze towaru ;-)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno dopiero trafiłam na Twojego bloga... i oczywiście lekko oszalałam. z całą pewnością w wolnej chwili poszukam Twojego stoiska na Festiwalu. już jestem ciekawa co pięknego przywieziesz.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jaka szkoda, że to właśnie teraz i ja nie mogę:( Ale Tobie, Mariolu, samych sukcesów życzę! I mocno trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: