Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

piątek, 28 sierpnia 2009

moligami na tropie...

Ostatnio natknęłam się na fantastyczne orient-scrapowe karteczki na blogach Brises i Eli. Jestem pod ogromnym wrażeniem lekkości kompozycji, pomysłowości oraz wprawy autorek.

Karteczka z gejszą Brises zaskoczyła mnie podwójnie, bo przyglądam się i przyglądam i  nagle  odnalazłam w niej coś znajomego. Olśnienie, że kilka elementów z tej pracy kiedyś powędrowało do Brises w paczce dedykowanej zabawie na scrappasion forum pt: zaskocz mnie. Brawo!!!

dla Eli również słowa uznania za ogromny wdzięk jej prac.

Brises:

Ela:

3 komentarze:

  1. Obie kartki już widziałam wcześniej, są przecudnej urody!
    Skromnie powiem, że też kręci mnie ostatnio orient i widać to w moich kartkach ;-)
    A tak przy okazji, to zastanawiam się, co oznaczają te "krzaczki" - litery - na kartce Eli i na moim pudełku wysłanym do Brises....

    OdpowiedzUsuń
  2. O przetlumaczenie poprosze kolezanke mojej corki, wlasnie uczy sie japonskiego :-)))
    Pozdrawiam serdecznie. I nadal trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lena na twoim pudełku jest znak "AI" miłość.
    Natomiast tych z kartki Eli nie znam. kiedyś namiętnie ćwiczyłam się w kaligrfii, pozostała po tym pamięc prostszych znaków.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: