Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

czwartek, 23 lipca 2009

Jutro ostatni dzień wyzwania...

darmowy hosting obrazków


Jestem pozytywnie zaskoczona i ogromnie się cieszę, że mój konkurs spotkał się z takim entuzjazmem i oddźwiękiem oraz mnogością form wyrazu:) bo wiadomo, że nie samym scrapbookingiem kobieta żyje;)
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś dołączy, a ja idę szykować przydasiową paczkę z papierkami dla zwyciężczyni ....
pozdrawiam
molla

1 komentarz:

  1. Przesłałam na maila zdjęcie do konkursu (mam nadzieje, że zdążyłam i widomość doszła). Gdyby tak nie było praca na moim blogu:
    http://kolczykarniaolusssi.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: