Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

środa, 6 maja 2009

shiori ningyo-laleczki na zakładkach

***
Zakładki jako niewielkie formy rządzą się swoimi prawami, jak zmieścić na tak niewielkim kartoniku ciekawą postać, to  wcale niełatwe, mnie też nie zawsze się to udaje.




5 komentarzy:

  1. Przejrzałam całą Twoją galerię na scrappassion, wszystkie prace tutaj i te dostępne w Trendymanii i po prostu oniemiałam...

    Sztuka i kultura azjatycka, a w szczególności japońska i indyjska są mi bardzo bliskie. Tak więc twoje prace zachwycają mnie już samą tematyką. Ale wykonanie, powala na kolana. Podziwiam tą precyzję, dokładnośc, taki "czysty" styl... Cuda tworzysz!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje twory sa przepiekne, zakladeczki przesliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Molla chyba przesadziłaś wstawiając mój blog na liście scrapowych idolek - daleko mi do prawdziwych scraperek ;P
    A o Twoich cudnych japoneczkach się nie bedę wypowiadać bo sama wiesz:***

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie sa piekne! i pracochlone pewnie...
    a ten z latawcem ah oh!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciła mnie zwłaszcza ta ostatnia...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: