Zabieram Cię w orientalną podróż....znajdziesz tutaj inspiracje i pomysły na łączenie znajomego rękodzieła ze Wschodnimi inspracjami, lecz nie tylko...

Let me take you in the Oriental Journey...You`ll find here mixing of Western craft ideas with Eastern inspiration, but not only....

środa, 6 maja 2009

jak to było..

***

   
Jak to bywa na początku, jest jakiś pomysł i entuzjazm, gorzej z umiejętnościami i warsztatem. Lalkami japońskimi zajmuję sie dobre 3 lata. Ponieważ nie znam japońskiego posługiwałam się metoda prób i błedów, by jak najwierniej przybliżyć się do kanonów i informacji znalezionych  w sieci, dotyczących ciekawych zestawień, kompozycji i nawiazań tematycznych. 
 
 Cenię sobie dążenie do uzyskiwania dużego realizmu, efektu dynamiki, zalążków emocji, czasami akcentów zabawy i wesołości. Jedna z osób, która ceni sobie moje prace, powiedziałą mi że moje prace z dziecmi wzbudzają w niej uczucia macierzyńskie.. to bardzo miłe...
Bo pierwszym tematem były dzieci...

1 komentarz:

  1. Tak czytam, oglądam i doszłam do wniosku: prawdę mówisz, w poprzednim życiu musiałaś być Japonką. Przecudowności tworzysz!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za miłe słowo/thank you for kind comment: